Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  13È CONCURS DE LA CARPETA UPC
Data: Del 11-11-2015 al 27-11-2015

La UPC ha posat en marxa el 13è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2016/2017.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2015/2016 en Estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El curs que ve, la teva IDEA i el teu disseny pot guanyar i convertir-se en la carpeta de la UPC que duran 30.000 estudiants i que veuran milers de persones arreu.

Premis per al guanyador o guanyadora del concurs IDEA!:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2016/2017.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2016/2017 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.
Entra en el web, mira’t les bases i participa-hi: tens temps fins al 27 de novembre.

Més informació:

13è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?