Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Visita al “Centre de realitat virtual”
Estudiants de nou ingrés
Data: 27-04-2016
Hora: 14:00
Lloc: Centre de Realitat Virtual de Barcelona (CRV) - Parc Tecnològic de Barcelona. Edifici U UPC (c/Llorens Artigues 4-6, Barcelona)

El CITM us convida a una visita al “Centre de realitat virtual” de la UPC el dimecres 27-04 a les 14:00hs.

Aquesta sortida està destinada als alumnes del grau en Multimèdia, estareu acompanyats pels professors David Sánchez i Antoni Bover.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?