Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs de vídeos curts sobre l'estalvi energètic al Camp...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-05-2016 al 22-05-2016

A les aules, als laboratoris, als passadissos, als despatxos... Allà on hi ha energia hi ha persones que la utilitzen. Grava i realitza a qualsevol espai de l’Escola i del Campus UPC Terrassa un vídeo curt entre 30 i 60 segons de durada amb l’estalvi energètic i la utilització d’energies renovables com a tema central.

Premiarem la teva creativitat, enginy i imaginació amb una tauleta Samsung Galaxy Tab S2 8"!

Tens temps d'enviar els teus vídeos curts (tants com vulguis) a l'adreça mobilitat@ct.upc.edu fins el dia 22 de maig a les 24h.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?