Del 03-06-2016 al 22-06-2016

Swab Stairs 2016

Swab Stairs és una activitat en el marc de "Swab Off" i el projecte TMB Cultura, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Fujifilm, on es dóna l'oportunitat a estudiants d'escoles d’art i disseny de diferents ciutats del món, de crear una obra que serà exhibida a les principals escales d'accés al metro de la ciutat.

El nostre objectiu és vincular el món acadèmic amb la transformació creativa del paisatge, donant presència de Swab a la ciutat al mateix temps que s’ofereix als estudiants l'oportunitat d'exhibir les seves creacions als usuaris diaris del transport metropolità. Serà durant tres setmanes, coincidint amb la Design Week, Primavera Sound i Sonar festival.

L'exposició consistirà en reproduccions en vinil de les obres triades, dels guanyadors procedents de les 15 escoles seleccionades, 10 locals i per primera vegada 5 universitats internacionals, que ompliran durant aquests dies el subsòl de la ciutat d'art.

Més informació:

Swab Stairs 2016