Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Swab Stairs 2016
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 03-06-2016 al 22-06-2016

Swab Stairs és una activitat en el marc de "Swab Off" i el projecte TMB Cultura, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Fujifilm, on es dóna l'oportunitat a estudiants d'escoles d’art i disseny de diferents ciutats del món, de crear una obra que serà exhibida a les principals escales d'accés al metro de la ciutat.

El nostre objectiu és vincular el món acadèmic amb la transformació creativa del paisatge, donant presència de Swab a la ciutat al mateix temps que s’ofereix als estudiants l'oportunitat d'exhibir les seves creacions als usuaris diaris del transport metropolità. Serà durant tres setmanes, coincidint amb la Design Week, Primavera Sound i Sonar festival.

L'exposició consistirà en reproduccions en vinil de les obres triades, dels guanyadors procedents de les 15 escoles seleccionades, 10 locals i per primera vegada 5 universitats internacionals, que ompliran durant aquests dies el subsòl de la ciutat d'art.

Més informació:

Swab Stairs 2016

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?