Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Swab Stairs 2016
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-06-2016 al 22-06-2016

Swab Stairs és una activitat en el marc de "Swab Off" i el projecte TMB Cultura, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Fujifilm, on es dóna l'oportunitat a estudiants d'escoles d’art i disseny de diferents ciutats del món, de crear una obra que serà exhibida a les principals escales d'accés al metro de la ciutat.

El nostre objectiu és vincular el món acadèmic amb la transformació creativa del paisatge, donant presència de Swab a la ciutat al mateix temps que s’ofereix als estudiants l'oportunitat d'exhibir les seves creacions als usuaris diaris del transport metropolità. Serà durant tres setmanes, coincidint amb la Design Week, Primavera Sound i Sonar festival.

L'exposició consistirà en reproduccions en vinil de les obres triades, dels guanyadors procedents de les 15 escoles seleccionades, 10 locals i per primera vegada 5 universitats internacionals, que ompliran durant aquests dies el subsòl de la ciutat d'art.

Més informació:

Swab Stairs 2016

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?