Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició: "València Línia Clara"
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 09-06-2016 al 02-10-2016

L'Institut Valencià d'Art Modern reconeix per primer cop el còmic com a una de les manifestacions artístiques més importants de l'últim segle i aplega 200 còmics originals que expliquen l’eclosió d’aquesta disciplina als anys 80.

Mique Beltrán, Manel Gimeno i Miguel Calatayud trenquen el silenci del còmic amb la mostra València Línia Clara. L’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) és el primer museu del país que obre les portes a aquesta disciplina. A França el còmic ja forma part del fons del Louvre i el Musée d’Orsai.

Fins al 2 d’octubre es podrà veure una selecció de dues-centes obres, gràfiques, fotogràfiques i objectes representatius de la generació d’autors valencians que als 80 va renovar l’estètica del còmic espanyol i europeu.

La mostra s’emmarca en el mes del còmic. L’Associació del Còmic celebra a la ciutat de València també aquest cap de setmana el Festival Tenderete i les Jornades del Còmic del 24 de al 26 de juny.

Més informació:

Exposició: "València Línia Clara"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?