• Sou a
  • >>
  • >>
  • Exposició: "València Línia Clara"
Del 09-06-2016 al 02-10-2016

Exposició:

L'Institut Valencià d'Art Modern reconeix per primer cop el còmic com a una de les manifestacions artístiques més importants de l'últim segle i aplega 200 còmics originals que expliquen l’eclosió d’aquesta disciplina als anys 80.

Mique Beltrán, Manel Gimeno i Miguel Calatayud trenquen el silenci del còmic amb la mostra València Línia Clara. L’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) és el primer museu del país que obre les portes a aquesta disciplina. A França el còmic ja forma part del fons del Louvre i el Musée d’Orsai.

Fins al 2 d’octubre es podrà veure una selecció de dues-centes obres, gràfiques, fotogràfiques i objectes representatius de la generació d’autors valencians que als 80 va renovar l’estètica del còmic espanyol i europeu.

La mostra s’emmarca en el mes del còmic. L’Associació del Còmic celebra a la ciutat de València també aquest cap de setmana el Festival Tenderete i les Jornades del Còmic del 24 de al 26 de juny.

Més informació:

Exposició: "València Línia Clara"

Tags:

UP