Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició: "València Línia Clara"
Data: Del 09-06-2016 al 02-10-2016

L'Institut Valencià d'Art Modern reconeix per primer cop el còmic com a una de les manifestacions artístiques més importants de l'últim segle i aplega 200 còmics originals que expliquen l’eclosió d’aquesta disciplina als anys 80.

Mique Beltrán, Manel Gimeno i Miguel Calatayud trenquen el silenci del còmic amb la mostra València Línia Clara. L’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) és el primer museu del país que obre les portes a aquesta disciplina. A França el còmic ja forma part del fons del Louvre i el Musée d’Orsai.

Fins al 2 d’octubre es podrà veure una selecció de dues-centes obres, gràfiques, fotogràfiques i objectes representatius de la generació d’autors valencians que als 80 va renovar l’estètica del còmic espanyol i europeu.

La mostra s’emmarca en el mes del còmic. L’Associació del Còmic celebra a la ciutat de València també aquest cap de setmana el Festival Tenderete i les Jornades del Còmic del 24 de al 26 de juny.

Més informació:

Exposició: "València Línia Clara"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?