Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "Com finançar amb èxit el primer projecte a...
Estudiants de nou ingrés
Data: 15-06-2016
Lloc: Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa)

El proper dimecres 15 de juny, a les 18.30h, tindrà lloc al Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa) el Creative CITM: "Com finançar amb èxit el primer projecte a Kickstarter", a càrrec de Marc Ripoll.

Marc Ripoll explicarà l’experiència de finançament del joc Pandemonium a través de la plataforma de micromecenatge Kickstarter. El joc ha aconseguit en els darrers mesos més de 100.000 dòlars amb l’aportació de 1.236 persones, que van ajudar col·lectivament a convertir aquest projecte en una realitat. Pandemonium és el joc de taula espanyol que més ha recaptat en aquesta plataforma, la més important per al finançament de projectes creatius a través de crowdfunding.

El joc Pandemonium està desenvolupat per l’estudi The Game Forger, del qual Marc Ripoll n’és CEO i Lead Artist.

El ponent

Marc Ripoll és professor i coordinador de l’àrea de Disseny 3D al màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School i docent també al Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM. És CEO & Lead artist de l’estudi The Game Forger.

Té més de dotze anys d’experiència professional en disseny 3D i actualment centra la seva tasca professional en el disseny per a videojocs, en àrees com el modelat, l'animació, el game design o l'edició.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?