Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Conferència: "Press start to play"
Data: 07-10-2016
Horari: 18:15 a 20:00
Lloc: Disseny HUB Barcelona

El proper divendres 7 d’octubre, a les 18.15h, tindrà lloc al Disseny Hub Barcelona (Plaça de les Glòries Catalanes 37, Barcelona ) l'Open Talent: "Press start to play", a càrrec de Judith Matz.

En aquesta conferència, Judith Matz, amb una llarga trajectòria al món dels videojocs des d’àmbits molt diferents, ens explicarà com treure el màxim profit professional d’aquesta apassionant indústria. El sector dels videojocs és un àmbit que es desenvolupa amb molta velocitat: és impredictible saber que ens depararà en un futur. No obstant, cal preparar-se pels nous reptes. Quines són les habilitats necessàries per desenvolupar-se i créixer professionalment en un ambient tan accelerat i canviant? Judith Matz ens descobrirà algunes de les oportunitats...

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

La ponent

Juditz Matz ha experimentat la indústria dels videojocs des de perspectives molt diferents. Va començar com a tester de videojocs l’any 2006 per després treballar com a traductora per Nintendo al departament de localització, a les oficines europees de l’empresa. També fou productora del videojoc Crysis 2 de Crytek, on va estar treballant des de 2009 fins 2012. Durant quatre anys, des de 2012 fins 2016, ha estat donant suport a una amiga en la creació i gestió de la seva pròpia empresa de desenvolupament mòbil a Estocolm: Scattered Entertainment (posteriorment gumi Sweden), on hi treballa actualment.

Va descobrir el seu amor pels videojocs a principis dels noranta quan els seus pares li van comprar una consola portàtil barata (possiblement perquè estigués quieta al seient del cotxe). Poc després, la flama es va avivar quan va li van comprar el seu ordinador 286 i el seu professor de matemàtiques li va aconseguir les aventures de Lucas Arts en disquets.

Presentació anual dels projectes de l'oferta formativa en Videojocs i Animació

Després de la conferencia es presentaran els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa (curs 2015-2016).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, és necessari confirmar assistència a través d'aquest formulari d'inscripció.