Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Conferència: "Press start to play"
Data: 07-10-2016
Lloc: Disseny HUB Barcelona

El proper divendres 7 d’octubre, a les 18.15h, tindrà lloc al Disseny Hub Barcelona (Plaça de les Glòries Catalanes 37, Barcelona ) l'Open Talent: "Press start to play", a càrrec de Judith Matz.

En aquesta conferència, Judith Matz, amb una llarga trajectòria al món dels videojocs des d’àmbits molt diferents, ens explicarà com treure el màxim profit professional d’aquesta apassionant indústria. El sector dels videojocs és un àmbit que es desenvolupa amb molta velocitat: és impredictible saber que ens depararà en un futur. No obstant, cal preparar-se pels nous reptes. Quines són les habilitats necessàries per desenvolupar-se i créixer professionalment en un ambient tan accelerat i canviant? Judith Matz ens descobrirà algunes de les oportunitats...

Aquesta conferència es realitzarà en anglès.

La ponent

Juditz Matz ha experimentat la indústria dels videojocs des de perspectives molt diferents. Va començar com a tester de videojocs l’any 2006 per després treballar com a traductora per Nintendo al departament de localització, a les oficines europees de l’empresa. També fou productora del videojoc Crysis 2 de Crytek, on va estar treballant des de 2009 fins 2012. Durant quatre anys, des de 2012 fins 2016, ha estat donant suport a una amiga en la creació i gestió de la seva pròpia empresa de desenvolupament mòbil a Estocolm: Scattered Entertainment (posteriorment gumi Sweden), on hi treballa actualment.

Va descobrir el seu amor pels videojocs a principis dels noranta quan els seus pares li van comprar una consola portàtil barata (possiblement perquè estigués quieta al seient del cotxe). Poc després, la flama es va avivar quan va li van comprar el seu ordinador 286 i el seu professor de matemàtiques li va aconseguir les aventures de Lucas Arts en disquets.

Presentació anual dels projectes de l'oferta formativa en Videojocs i Animació

Després de la conferencia es presentaran els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa (curs 2015-2016).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, és necessari confirmar assistència a través d'aquest formulari d'inscripció.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?