Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Talent "De freelance a estudi creatiu: necessitat o ...
Estudiants de nou ingrés
Data: 20-10-2016
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 20 d'octubre de 2016, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "De freelance a estudi creatiu: necessitat o evolució?", a càrrec de l'estudi creatiu Norte.

Els components de l'estudi Norte ens donaran la seva visió de l'estat actual del sector i ens explicaran com, des de la seva dil·latada experiència com a professionals freelance,  han pres la decisió d'unir forces en forma d'equip multidisciplinari. El resultat és Norte, un estudi especialitzat en disseny i animació que treballa amb agències, productores i canals de televisió per crear tot tipus d’experiències visuals. Entre els seus clients trobem a Martini, Seat, Deutsche Bank, Shell o Televisió de Catalunya, entre d’altres.

Els requeriments per a generar projectes de motion graphics i CGI de gran qualitat plantegen una sèrie de necessitats creatives i temps d'execució que no són assumibles per individuals. El treball en equip, on els diferents components de l'estudi poden especialitzar-se en diferents camps, permet aconseguir objectius més complets.

Des de Norte també explicaran al detall com seu primer projecte personal els ha servit com a carta de presentació per poder captar clients a nivell internacional com a estudi.

PRESENTACIÓ DE PROJECTES DEL POSTGRAU EN POSTPRODUCCIÓ, MOTIONGRAPHICS I VFX

Després de la conferència, els alumnes del postgrau en Postproducció. Motiongraphics i Visual Effects realitzaran la presentació anual dels seus projectes. Han treballat en un projecte final propi o en un briefing real per al Banc dels Aliments, creant una sèrie d'animacions que promouen la recol·lecció d'aliments durant les vacances. Aquestes peces audiovisuals es desenvolupen amb un flux de treball real i ja formen part del portafoli professional de l'alumne.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?