Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Talent "De freelance a estudi creatiu: necessitat o ...
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 20-10-2016
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 20 d'octubre de 2016, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "De freelance a estudi creatiu: necessitat o evolució?", a càrrec de l'estudi creatiu Norte.

Els components de l'estudi Norte ens donaran la seva visió de l'estat actual del sector i ens explicaran com, des de la seva dil·latada experiència com a professionals freelance,  han pres la decisió d'unir forces en forma d'equip multidisciplinari. El resultat és Norte, un estudi especialitzat en disseny i animació que treballa amb agències, productores i canals de televisió per crear tot tipus d’experiències visuals. Entre els seus clients trobem a Martini, Seat, Deutsche Bank, Shell o Televisió de Catalunya, entre d’altres.

Els requeriments per a generar projectes de motion graphics i CGI de gran qualitat plantegen una sèrie de necessitats creatives i temps d'execució que no són assumibles per individuals. El treball en equip, on els diferents components de l'estudi poden especialitzar-se en diferents camps, permet aconseguir objectius més complets.

Des de Norte també explicaran al detall com seu primer projecte personal els ha servit com a carta de presentació per poder captar clients a nivell internacional com a estudi.

PRESENTACIÓ DE PROJECTES DEL POSTGRAU EN POSTPRODUCCIÓ, MOTIONGRAPHICS I VFX

Després de la conferència, els alumnes del postgrau en Postproducció. Motiongraphics i Visual Effects realitzaran la presentació anual dels seus projectes. Han treballat en un projecte final propi o en un briefing real per al Banc dels Aliments, creant una sèrie d'animacions que promouen la recol·lecció d'aliments durant les vacances. Aquestes peces audiovisuals es desenvolupen amb un flux de treball real i ja formen part del portafoli professional de l'alumne.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?