Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  ONNERGY: Un cas d'èxit de tres estudiants de Multimèdia
Estudiants de nou ingrés
Data: 11-11-2016
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

Activitat emmarcada en la SETMANA DE LA CIÈNCIA 2016.

Aquest grup d'alumnes del grau en Multimèdia explicaran què han après en la seva trajectòria: des de sortir de la universitat fins crear un projecte professional internacional, Onnergy. Ens detallaran les tecnologies que utilitzen i escalabilitat de la infraestructura.

PONENTS: Gerard Costa i Jordi Orriol

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?