Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  D'estudiant a empresari. Els passos essencials per crear ...
Estudiants de nou ingrés
Data: 14-11-2016
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

Activitat emmarcada en la SETMANA DE LA CIÈNCIA 2016.

Els membres de l'agència d'estratègia i comunicació Tactius ens explicaran els passos per crear el teu propi projecte empresarial i alguns consells per portar-lo a l'èxit.

• Presentació de Tactius
  • Quins punts hem de considerar per valorar si crear una empresa o treballar com empleat.
  • Desenvolupament de negoci: Desenvolupament de la idea i branding. Competència i sector. Costos i inversors.
  • Màrqueting i comunicació. Estratègia i accions.
  • Màrqueting digital. Web, eines digitals i xarxes socials.
  • Mètodes per captar nous clients.
  • Conclusions.
PONENTS: Ramon Pedragosa (CEO de Tactius), Jordi Mur (CTO de Tactius), Luciana Salvador (Digital Manager) i Alberto Navarro (Branding & Design Manager).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?