Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  L'auge de les tecnologies emergents
Estudiants de nou ingrés
Data: 17-11-2016
Horari: 15:00 a 16:00
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

Activitat emmarcada en la SETMANA DE LA CIÈNCIA 2016.

Visyon
 és una companyia capdavantera internacional que explora els límits de la innovació i la creativitat a través de tecnologies emergents i noves plataformes de comunicació. Amb més de 5 anys generant experiències immersives per a grans marques i les principals agències de comunicació, desenvolupen projectes de Realitat Virtual (VR), Realitat Augmentada (AR), continguts hologràfics i més de 100 vídeos en 360º.

En aquesta presentació coneixerem l'auge d'aquestes les tecnologies emergents a nivell mundial.

PONENT: Alejandro Frego.