Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 21-11-2016
Hora: 18:30

Què has de tenir en compte per comunicar continguts científics de forma efectiva a través de les xarxes socials?

El proper dilluns 21 de novembre, a l’Aula Màster del Campus Nord - Edifici A3 (c/Jordi Girona 1-3, Barcelona), el periodista científic especialitzat en xarxes socials Javi Polinario oferirà la sessió: "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials", amb motiu de la publicació del seu nou llibre.

A l'activitat, Polinario explicarà algunes de les tècniques, consells i aspectes més rellevants per difondre ciència de forma efectiva a través de les xarxes socials i els blocs.

Us podeu inscriure a través del correu carreresprofessionals.alumni@upc.edu enviant nom, cognoms i correu electrònic.

Més informació:

Sessió UPC Alumni: “Com divulgar ciència a través de les xarxes socials”

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?