• Sou a
  • >>
  • >>
  • "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials"
21-11-2016
-

-

Què has de tenir en compte per comunicar continguts científics de forma efectiva a través de les xarxes socials?

El proper dilluns 21 de novembre, a l’Aula Màster del Campus Nord - Edifici A3 (c/Jordi Girona 1-3, Barcelona), el periodista científic especialitzat en xarxes socials Javi Polinario oferirà la sessió: "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials", amb motiu de la publicació del seu nou llibre.

A l'activitat, Polinario explicarà algunes de les tècniques, consells i aspectes més rellevants per difondre ciència de forma efectiva a través de les xarxes socials i els blocs.

Us podeu inscriure a través del correu carreresprofessionals.alumni@upc.edu enviant nom, cognoms i correu electrònic.

Més informació:

Sessió UPC Alumni: “Com divulgar ciència a través de les xarxes socials”

Tags:

UP