Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials"
Estudiants de nou ingrés
Data: 21-11-2016
Hora: 18:30

Què has de tenir en compte per comunicar continguts científics de forma efectiva a través de les xarxes socials?

El proper dilluns 21 de novembre, a l’Aula Màster del Campus Nord - Edifici A3 (c/Jordi Girona 1-3, Barcelona), el periodista científic especialitzat en xarxes socials Javi Polinario oferirà la sessió: "Com divulgar ciència a través de les xarxes socials", amb motiu de la publicació del seu nou llibre.

A l'activitat, Polinario explicarà algunes de les tècniques, consells i aspectes més rellevants per difondre ciència de forma efectiva a través de les xarxes socials i els blocs.

Us podeu inscriure a través del correu carreresprofessionals.alumni@upc.edu enviant nom, cognoms i correu electrònic.

Més informació:

Sessió UPC Alumni: “Com divulgar ciència a través de les xarxes socials”

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?