Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  GENTIC DAY: Gran Trobada del Sector TIC Català
Data: 24-11-2016
Horari: 09:00 a 15:00

El proper dijous 24 de novembre, des de les 9h fins les 15h, tindrà lloc al TecnoCampus de Mataró, la jornada GENTIC DAY, la trobada anual del sector TIC català on Administració, Universitat i empreses de tot Catalunya es citen per analitzar el sector, compartir experiències i establir acords de col·laboració i cooperació.

El programa de l’acte inclou:

ACTE INAUGURAL. Amb les intervencions de:

• Neus Munté, Consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya i portaveu del Govern.
  • David Bote, Alcalde de l’Ajuntament de Mataró.
  • Dolors Guillén, Presidenta de Tecnocampus.
  • Albert Cortada, President del Gentic

PONÈNCIA INAUGURAL "CATALUNYA TERRITORI TIC". Amb la participació de:

• Jordi Puigneró, Secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital.
  • Xavier Fonollosa, President Localret i Alcalde de Martorell.
  • Miquel Buch, President Associació Catalana de Municipis i Alcalde de Premià de Mar.
  • Xavier Amor, President Federació de Municipis de Catalunya i Alcalde de Pineda de Mar.
  • Pere Martínez, President Sinergia.
  • Jordi Marín, Director General Microsoft Catalunya.
GENTIC AWARDS 2016.

A més a més, hi haurà una zona d’estands en què més de 30 empreses del sector exposen els seus productes i serveis i ofereixen assessorament a les empreses visitants. A la zona d’estands estarà ubicat l’Àgora, un espai d’exposició activa on els expositors faran -a manera de Elevator Pich- breus presentacions escenificades de les seves empreses.

Més informació i inscripcions:

GENTIC DAY – Gran Trobada del Sector TIC Català