Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  GENTIC DAY: Gran Trobada del Sector TIC Català
Data: 24-11-2016
Hora: 09:00

El proper dijous 24 de novembre, des de les 9h fins les 15h, tindrà lloc al TecnoCampus de Mataró, la jornada GENTIC DAY, la trobada anual del sector TIC català on Administració, Universitat i empreses de tot Catalunya es citen per analitzar el sector, compartir experiències i establir acords de col·laboració i cooperació.

El programa de l’acte inclou:

ACTE INAUGURAL. Amb les intervencions de:

• Neus Munté, Consellera de la Presidència de la Generalitat de Catalunya i portaveu del Govern.
  • David Bote, Alcalde de l’Ajuntament de Mataró.
  • Dolors Guillén, Presidenta de Tecnocampus.
  • Albert Cortada, President del Gentic

PONÈNCIA INAUGURAL "CATALUNYA TERRITORI TIC". Amb la participació de:

• Jordi Puigneró, Secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital.
  • Xavier Fonollosa, President Localret i Alcalde de Martorell.
  • Miquel Buch, President Associació Catalana de Municipis i Alcalde de Premià de Mar.
  • Xavier Amor, President Federació de Municipis de Catalunya i Alcalde de Pineda de Mar.
  • Pere Martínez, President Sinergia.
  • Jordi Marín, Director General Microsoft Catalunya.
GENTIC AWARDS 2016.

A més a més, hi haurà una zona d’estands en què més de 30 empreses del sector exposen els seus productes i serveis i ofereixen assessorament a les empreses visitants. A la zona d’estands estarà ubicat l’Àgora, un espai d’exposició activa on els expositors faran -a manera de Elevator Pich- breus presentacions escenificades de les seves empreses.

Més informació i inscripcions:

GENTIC DAY – Gran Trobada del Sector TIC Català

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?