Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Open Talent "L'experiència d'usuari. Factor clau"
Data: 12-01-2017
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 12 de gener de 2017, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "L'experiència d'usuari. Factor clau", a càrrec d'Oriol Rojals, international manager a King e-Client (KEC).

En aquesta conferència presentarà, des de la seva experiència, els 7 factors clau principals que ajuden a millorar l'experiència d'usuari en l'entorn digital. Explicarà exemples de casos reals i consells pràctics perquè els assistents s'emportin un bon conjunt d'accions a realitzar, d'immediata aplicació i que donin suport als nous reptes de creixement, competitivitat i conversió en les seves empreses i organitzacions.

El ponent

Oriol Rojals és enginyer industrial (UPC) i Executive MBA (ESADE) amb més de 16 anys d'experiència professional. Des de 2006 dirigeix ​​projectes d'e-business nacionals i internacionals, principalment europeus, dirigint equips multidisciplinaris i supervisant lliuraments, control de qualitat i contacte amb clients com a Project Manager. Ha treballat en projectes internacionals de consultoria digital per a la Comissió Europea, el Parlament Europeu, Deutsche Bank o Novartis, entre d'altres. A Espanya, ha desenvolupat projectes d'estratègia digital, usabilitat, disseny i desenvolupament web i mobile i per a clients com Repsol, Inteco, La Caixa, Gas Natural o RENFE. La seva trajectòria professional s'ha basat sempre en la tecnologia on-line, amb un profund coneixement de tots els processos de creació, disseny i producció. També és professor universitari en màrqueting digital i estratègia en xarxes socials.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.