• Sou a
  • >>
  • >>
  • Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."
Del 18-01-2017 al 10-02-2017

Concurs vídeos:

Envia un vídeo de 60 segons al món sobre l’experiència de ser estudiant a Europa! Es seleccionaran i publicaran entre 10 i 30 vídeos. Cada vídeo rebrà un premi per un val per un import de 150 euros.

Els estudiants d'arreu d'Europa estan convidats a fer vídeos curts, compartint les seves experiències de la vida d'estudiant. L'objectiu és reunir vídeos frescos, divertits, imaginatius - fets per estudiants i per a estudiantes- per mostrar a futurs estudiants el que Europa els hi ofereix i el que els inspira per estudiar aquí.

Els estudiants de qualsevol dels 33 països representats poden participar en aquest concurs. Poden ser estudiants locals o internacionals; estudiants individuals o un equip. Els estudiants han d'estar actualment matriculats en una institució d'educació superior.

El concurs s'acaba el divendres 10 de febrer de 2017!

Més informació:

Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."

Tags:

UP