Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."
Data: Del 18-01-2017 al 10-02-2017

Envia un vídeo de 60 segons al món sobre l’experiència de ser estudiant a Europa! Es seleccionaran i publicaran entre 10 i 30 vídeos. Cada vídeo rebrà un premi per un val per un import de 150 euros.

Els estudiants d'arreu d'Europa estan convidats a fer vídeos curts, compartint les seves experiències de la vida d'estudiant. L'objectiu és reunir vídeos frescos, divertits, imaginatius - fets per estudiants i per a estudiantes- per mostrar a futurs estudiants el que Europa els hi ofereix i el que els inspira per estudiar aquí.

Els estudiants de qualsevol dels 33 països representats poden participar en aquest concurs. Poden ser estudiants locals o internacionals; estudiants individuals o un equip. Els estudiants han d'estar actualment matriculats en una institució d'educació superior.

El concurs s'acaba el divendres 10 de febrer de 2017!

Més informació:

Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?