Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-01-2017 al 10-02-2017

Envia un vídeo de 60 segons al món sobre l’experiència de ser estudiant a Europa! Es seleccionaran i publicaran entre 10 i 30 vídeos. Cada vídeo rebrà un premi per un val per un import de 150 euros.

Els estudiants d'arreu d'Europa estan convidats a fer vídeos curts, compartint les seves experiències de la vida d'estudiant. L'objectiu és reunir vídeos frescos, divertits, imaginatius - fets per estudiants i per a estudiantes- per mostrar a futurs estudiants el que Europa els hi ofereix i el que els inspira per estudiar aquí.

Els estudiants de qualsevol dels 33 països representats poden participar en aquest concurs. Poden ser estudiants locals o internacionals; estudiants individuals o un equip. Els estudiants han d'estar actualment matriculats en una institució d'educació superior.

El concurs s'acaba el divendres 10 de febrer de 2017!

Més informació:

Concurs vídeos: "I love studying in Europe because..."

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?