Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Saló del Cinema i les Sèries 2017
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 27-01-2017 al 29-01-2017

De moment ja són 114 els expositors que seran a La Farga amb motiu del Saló del Cinema i les Sèries 2017, des de canals de televisió com COSMO, AXN, Calle 13 o TNT, que faran projeccions en primícia de les seves darreres novetats, a més de tenir espais interactius de les sèries de renom. També hi exposaran des d'empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema, marques fotografia i vídeo amb les darreres novetats, entre d'altres.

Com en la primera edició, un dels components destacats del saló seran les diferents xerrades, col·loquis i taules rodones sobre cinema amb personalitats com: Javier Olivares, creador del Ministerio del Tiempo, Kike Maíllo, director d'Eva i Toro, el director de cinema Juan Cruz, l'actor Roberto Álamo, guanyador d'un Goya, i Mateo Gil, director de Proyecto Lázaro, també guardonat diferents cops amb un Goya. Unes 35 xerrades de temàtiques sobre guió, bandes sonores, robots i cinema, assassins en sèrie en el cinema i les sèries, efectes especials, completaran el programa, entre d'altres.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?