• Sou a
  • Saló del Cinema i les Sèries 2017
Del 27-01-2017 al 29-01-2017

Saló del Cinema i les Sèries 2017

De moment ja són 114 els expositors que seran a La Farga amb motiu del Saló del Cinema i les Sèries 2017, des de canals de televisió com COSMO, AXN, Calle 13 o TNT, que faran projeccions en primícia de les seves darreres novetats, a més de tenir espais interactius de les sèries de renom. També hi exposaran des d'empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema, marques fotografia i vídeo amb les darreres novetats, entre d'altres.

Com en la primera edició, un dels components destacats del saló seran les diferents xerrades, col·loquis i taules rodones sobre cinema amb personalitats com: Javier Olivares, creador del Ministerio del Tiempo, Kike Maíllo, director d'Eva i Toro, el director de cinema Juan Cruz, l'actor Roberto Álamo, guanyador d'un Goya, i Mateo Gil, director de Proyecto Lázaro, també guardonat diferents cops amb un Goya. Unes 35 xerrades de temàtiques sobre guió, bandes sonores, robots i cinema, assassins en sèrie en el cinema i les sèries, efectes especials, completaran el programa, entre d'altres.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries