Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Saló del Cinema i les Sèries 2017
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 27-01-2017 al 29-01-2017

De moment ja són 114 els expositors que seran a La Farga amb motiu del Saló del Cinema i les Sèries 2017, des de canals de televisió com COSMO, AXN, Calle 13 o TNT, que faran projeccions en primícia de les seves darreres novetats, a més de tenir espais interactius de les sèries de renom. També hi exposaran des d'empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema, marques fotografia i vídeo amb les darreres novetats, entre d'altres.

Com en la primera edició, un dels components destacats del saló seran les diferents xerrades, col·loquis i taules rodones sobre cinema amb personalitats com: Javier Olivares, creador del Ministerio del Tiempo, Kike Maíllo, director d'Eva i Toro, el director de cinema Juan Cruz, l'actor Roberto Álamo, guanyador d'un Goya, i Mateo Gil, director de Proyecto Lázaro, també guardonat diferents cops amb un Goya. Unes 35 xerrades de temàtiques sobre guió, bandes sonores, robots i cinema, assassins en sèrie en el cinema i les sèries, efectes especials, completaran el programa, entre d'altres.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades