Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic
Data: Del 15-02-2017 al 31-03-2017

El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya convoca els alumnes recentment titulats a presentar el seu treball final de carrera a la primera edició del Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic.

L’objectiu d'aquest premi és reconèixer i premiar l'excel·lència dels projectes Finals de Grau de facultats i escoles que imparteixen Grau universitari i els centres que imparteixen Ensenyaments Artístics Superiors de Grau de l'Estat Espanyol. S'hi podran presentar tots els projectes de Fi de Grau enfocats al disseny gràfic en qualsevol dels seus àmbits, àrees i especialitats que tinguin una qualificació mínima de notable i que hagin estat realitzats per estudiants espanyols o estrangers, entre els cursos 2011/12 i 2015/16.

Es vol premiar especialment els projectes que destaquin per les seves aportacions conceptuals, per la seva innovació, per la inclusió de criteris ètics i responsables enfront de la societat i la natura i de criteris de disseny compromès i per a tothom en el plantejament i resolució del projecte.

El termini de recepció d'inscripcions és del 15 de febrer al 31 de març de 2017 i el de recepció de treballs de l'1 al 28 d'abril de 2017.

Més informació:

Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic