Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic
Data: Del 15-02-2017 al 31-03-2017

El Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya convoca els alumnes recentment titulats a presentar el seu treball final de carrera a la primera edició del Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic.

L’objectiu d'aquest premi és reconèixer i premiar l'excel·lència dels projectes Finals de Grau de facultats i escoles que imparteixen Grau universitari i els centres que imparteixen Ensenyaments Artístics Superiors de Grau de l'Estat Espanyol. S'hi podran presentar tots els projectes de Fi de Grau enfocats al disseny gràfic en qualsevol dels seus àmbits, àrees i especialitats que tinguin una qualificació mínima de notable i que hagin estat realitzats per estudiants espanyols o estrangers, entre els cursos 2011/12 i 2015/16.

Es vol premiar especialment els projectes que destaquin per les seves aportacions conceptuals, per la seva innovació, per la inclusió de criteris ètics i responsables enfront de la societat i la natura i de criteris de disseny compromès i per a tothom en el plantejament i resolució del projecte.

El termini de recepció d'inscripcions és del 15 de febrer al 31 de març de 2017 i el de recepció de treballs de l'1 al 28 d'abril de 2017.

Més informació:

Premi Projecte Fi de Grau de Disseny Gràfic

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?