Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  YoMo:
 The Youth Mobile Festival
Data: Del 27-02-2017 al 02-03-2017
Lloc: Fira Barcelona

Impulsat i organitzat pel Mobile World Congress, l’exposició de referència en matèria de telefonia mòbil, es presenta la primera edició del Festival YoMo: The Youth Mobile Festival. Activitats pràctiques i interactives, tallers per aprofundir en noves tecnologies o interessants espectacles de teatre, són algunes de les propostes en el programa d’activitats de YoMo. Una àmplia gamma de continguts en totes les àrees relacionades amb STEAM - la ciència, la tecnologia, l'enginyeria, l'art (i el disseny) i les matemàtiques.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia participarà en aquest festival amb l'activitat Magic Marble
, una activitat per interactuar amb un videojoc mitjançant dues plataformes de ball. El moviment del teu propi cos t'ajudarà a resoldre els diferents reptes que et planteja el joc. El CITM estarà present a l'estand de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Amb el suport del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l'esdeveniment atraurà més de 100 col·laboradors dels sectors STEAM, que inclouen institucions educatives, òrgans professionals, laboratoris R+D, i empreses i indústries capdavanteres.

YoMo dedicarà una zona als recursos educatius, i proporcionarà una àmplia gamma dels recursos més innovadors disponibles a Catalunya, Espanya i a escala internacional, per donar suport a l'ensenyament a l'aula a través de les noves tecnologies.

Més informació:

YoMo: