Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Mecal 2017 - Festival de Curtmetratges i Animació
Data: Del 14-03-2017 al 02-04-2017
Lloc: Arts Santa Mònica (La Rambla 7, Barcelona)

Del 14 de març fins al 2 d'abril, es realitzarà el Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona Mecal a l'Arts Santa Mònica. Arriba a la seva 19 edició com a referent a nivell nacional i internacional entre els festivals de curtmetratges i animació. Aquest any es fusiona amb un altre dels referents en animació de la ciutat, el NonStop Barcelona Animació.

Un pitching per a joves talents, per guionistes, una masterclass amb l'animadora britànic-japonesa Aya Suzuki, o una taula rodona sobre les dones en l'animació són algunes de les activitats que realitzarà NonStop en aquesta versió beta de la unió dels dos festivals de la qual esperen sumar el nombre d'espectadors: l'any passat NonStop va reunir 3.500 persones i Mecal va arribar a les 12.000.

Mecal oferirà 350 curtmetratges procedents de 40 països diferents i 149 hores de programació que coparan la graella. Una oferta que es repartirà en les quatre seccions oficials a competició (Internacional, Obliqua, Documental i Animació), a més de 23 seccions paral·leles i 22 activitats més. Les escoles de cinema de Barcelona tindran l'oportunitat de competir entre elles i el públic lliurarà el premi a la guanyadora.

Més informació:

Mecal 2017 - Festival de Curtmetratges i Animació