Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Mecal 2017 - Festival de Curtmetratges i Animació
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 14-03-2017 al 02-04-2017
Lloc: Arts Santa Mònica (La Rambla 7, Barcelona)

Del 14 de març fins al 2 d'abril, es realitzarà el Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona Mecal a l'Arts Santa Mònica. Arriba a la seva 19 edició com a referent a nivell nacional i internacional entre els festivals de curtmetratges i animació. Aquest any es fusiona amb un altre dels referents en animació de la ciutat, el NonStop Barcelona Animació.

Un pitching per a joves talents, per guionistes, una masterclass amb l'animadora britànic-japonesa Aya Suzuki, o una taula rodona sobre les dones en l'animació són algunes de les activitats que realitzarà NonStop en aquesta versió beta de la unió dels dos festivals de la qual esperen sumar el nombre d'espectadors: l'any passat NonStop va reunir 3.500 persones i Mecal va arribar a les 12.000.

Mecal oferirà 350 curtmetratges procedents de 40 països diferents i 149 hores de programació que coparan la graella. Una oferta que es repartirà en les quatre seccions oficials a competició (Internacional, Obliqua, Documental i Animació), a més de 23 seccions paral·leles i 22 activitats més. Les escoles de cinema de Barcelona tindran l'oportunitat de competir entre elles i el públic lliurarà el premi a la guanyadora.

Més informació:

Mecal 2017 - Festival de Curtmetratges i Animació

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?