Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taller: "Crea el teu primer disseny de joc"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 29-03-2017
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)
Places exhaurides

Ets un apassionat dels videojocs? Ja has pensat com faries el teu primer disseny de joc?

El proper dimecres 29 de març, a les 18h, tindrà lloc al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (c/ de la Igualtat 33, Terrassa) el taller: "Crea el teu primer disseny de joc", a càrrec de Marc Ripoll.

En aquest taller aprendràs a crear el teu primer disseny de joc a partir de la teva pròpia idea. Aprendràs com es desenvolupa un guió, la història, el context i les mecàniques del joc que t’agradaria crear. També podràs treballar en l’esbós de personatges o escenaris.

Si tens menys de 18 anys, podràs presentar aquest document de disseny de joc a la categoria Jove Talent del concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA) i podràs guanyar una tablet o dispositiu d’última generació. El premi Jove Talent vol premiar el millor disseny de joc realitzat per alumnes de batxillerat o graus professionals per premiar el seu jove talent.

Marc Ripoll Tarré

Marc Ripoll és CEO & Lead Artist de l’estudi The Game Forger, des d’on desenvolupen jocs de realitat virtual amb les HTC VIVE i aplicacions de serious gaming. És professor al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs al CITM/UPC i màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, a la BAU i al ETSEIB. És coordinador de cursos de desenvolupament de videojocs al TEC de Monterrey (Mèxic).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades