• Sou a
  • >>
  • >>
  • Taller: "Crea el teu primer disseny de joc"
29-03-2017
Places exhaurides

Taller:

Ets un apassionat dels videojocs? Ja has pensat com faries el teu primer disseny de joc?

El proper dimecres 29 de març, a les 18h, tindrà lloc al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (c/ de la Igualtat 33, Terrassa) el taller: "Crea el teu primer disseny de joc", a càrrec de Marc Ripoll.

En aquest taller aprendràs a crear el teu primer disseny de joc a partir de la teva pròpia idea. Aprendràs com es desenvolupa un guió, la història, el context i les mecàniques del joc que t’agradaria crear. També podràs treballar en l’esbós de personatges o escenaris.

Si tens menys de 18 anys, podràs presentar aquest document de disseny de joc a la categoria Jove Talent del concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA) i podràs guanyar una tablet o dispositiu d’última generació. El premi Jove Talent vol premiar el millor disseny de joc realitzat per alumnes de batxillerat o graus professionals per premiar el seu jove talent.

Marc Ripoll Tarré

Marc Ripoll és CEO & Lead Artist de l’estudi The Game Forger, des d’on desenvolupen jocs de realitat virtual amb les HTC VIVE i aplicacions de serious gaming. És professor al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs al CITM/UPC i màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, a la BAU i al ETSEIB. És coordinador de cursos de desenvolupament de videojocs al TEC de Monterrey (Mèxic).

Tags:

UP