Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taller: "Crea el teu primer disseny de joc"
Estudiants de nou ingrés
Data: 29-03-2017
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)
Places exhaurides

Ets un apassionat dels videojocs? Ja has pensat com faries el teu primer disseny de joc?

El proper dimecres 29 de març, a les 18h, tindrà lloc al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (c/ de la Igualtat 33, Terrassa) el taller: "Crea el teu primer disseny de joc", a càrrec de Marc Ripoll.

En aquest taller aprendràs a crear el teu primer disseny de joc a partir de la teva pròpia idea. Aprendràs com es desenvolupa un guió, la història, el context i les mecàniques del joc que t’agradaria crear. També podràs treballar en l’esbós de personatges o escenaris.

Si tens menys de 18 anys, podràs presentar aquest document de disseny de joc a la categoria Jove Talent del concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA) i podràs guanyar una tablet o dispositiu d’última generació. El premi Jove Talent vol premiar el millor disseny de joc realitzat per alumnes de batxillerat o graus professionals per premiar el seu jove talent.

Marc Ripoll Tarré

Marc Ripoll és CEO & Lead Artist de l’estudi The Game Forger, des d’on desenvolupen jocs de realitat virtual amb les HTC VIVE i aplicacions de serious gaming. És professor al grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs al CITM/UPC i màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School, a la BAU i al ETSEIB. És coordinador de cursos de desenvolupament de videojocs al TEC de Monterrey (Mèxic).

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?