Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Taller d'Autoretrat
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 28-06-2017 al 29-06-2017
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

L'autoretrat tracta de ser autor, subjecte i espectador en conjunt. Això potencia el procés creatiu inconscient i permet fer obres d'art de les nostres emocions. Un assaig biogràfic prenent consciència de la dimensió del propi jo.

Horari:

• Dimecres 28 de juny de 10 a 13h
  • Dijous 29 de juny de 10 a 13h

Total: 6 hores.

Curs gratuït.
* Per a la realització d'aquests cursos serà necessària la inscripció mínima de 7 alumnes.
* Inscripció TANCADA.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?