Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Stop Motion Barcelona Short Film Festival
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 29-06-2017 al 01-07-2017

El festival Stop Motion Barcelona Short Film Festival, dedicat exclusivament al món de l'animació stop motion, celebra la seva segona edició del 29 de juny l'1 de juliol de 2017 al Centre Cívic Can Felipa al Poble Nou, Barcelona.

Durant tres dies, a més de la selecció oficial de curtmetratges a competició, al festival es podran veure curtmetratges d'estudiants, una selecció de nova autoria txeca curada pel Centre Txec de Madrid i una retrospectiva dels guanyadors de les últimes vuit edicions del Festival Stop Motion Mont-real, que participa en l'esdeveniment com a col·laborador i festival convidat.

Més informació:

Stop Motion Barcelona Short Film Festival

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?