Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Talent "VFX per cinema i publicitat"
Estudiants de nou ingrés
Data: 28-09-2017
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 28 de setembre, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "VFX per cinema i publicitat", a càrrec de Ruben Llusia i Javier Verdugo, professionals 2D i 3D de l'estudi d'animació i efectes especials Glassworks.

En aquest Open Talent ens explicaran com han fet alguns dels seus últims treballs de postproducció, animació i efectes especials per a diferents clients i ens parlaran del seu procés creatiu i tècnic. Glassworks va néixer fa 16 anys i des de llavors ha estat sinònim de postproducció creativa al més alt nivell. Glassworks Barcelona ofereix serveis 2D i 3D amb els últims equipaments tècnics, el millor talent creatiu i l'experiència dels seus professionals Joan Amat (Managing Director), Xavi Tribo (Head of Technology), Ruben Llusia (Head of 2D) i Javier Verdugo (Head of 3D). Glassworks és un estudi internacional amb oficines a Londres, Amsterdam i Barcelona.

Si vols els últims projectes de l'estudi, no et perdis el showreel de Glassworks.

PRESENTACIÓ DE PROJECTES DEL POSTGRAU EN POSTPRODUCCIÓ, MOTIONGRAPHICS I VFX

Després de la conferència, els alumnes del postgrau en Postproducció. Motiongraphics i Visual Effects faran la presentació anual dels seus projectes. En aquesta edició han treballat en projectes per al seu portfoli personal i un grup d'alumnes ha desenvolupat unes animacions per al festival de música "Els Petits Camaleons". Aquestes estan basades en animació tipogràfica i serviran per presentar els grups més importants del festival. Es tracta d'un projecte real en el qual han pogut aplicar en un entorn professional els coneixements adquirits durant el curs.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?