Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BGW Game Jam
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 06-10-2017 al 07-10-2017
Lloc: Fira Barcelona

Del 5 al 8 d’octubre de 2017 torna la Barcelona Games World (BGW), la fira dels videojocs més important d’Espanya, , amb les darreres novetats de les principals marques de videojocs i diferents zones interactives per provar els propers llançaments.

En aquesta segona edició, una de les novetats més importants és la celebració de la BGW Game Jam, en col·laboració amb la Salle-URL com a patrocinador tecnològic.

Aquesta Game Jam és una competició entre universitaris per crear el millor videojoc original durant 30 hores seguides. La trobada se celebrarà en el marc de Barcelona Games World, els dies 6 i 7 d’octubre. Els participants poden ser de diferents perfils que intervenen en el disseny d’un videojoc. S’inscriuran de forma individual i l’organització ajudarà a la creació dels equips que tindran els següents perfils: desenvolupador (programador), artista (de conceptes i tècnic) i dissenyador (de gameplay, nivells, història, etc).

Et podràs inscriure fins el 2 d’octubre.

Més informació i inscripcions:

BGW Game Jam

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?