Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs One Day Design Challenge by Roca
Estudiants de nou ingrés
Data: 07-10-2017
Hora: 09:00

El Roca One Day Design Challenge és una competició dirigida a estudiants i joves professionals menors de 30 anys que comencen en els sectors del disseny i l'arquitectura.Durant la competició, els participants s'enfronten al repte de crear solucions originals i conceptes innovadors relacionats amb l'espai del bany en un sol dia. Es valorarà la creativitat i originalitat de les propostes així com la viabilitat de les mateixes.

Més informació:

Concurs One Day Design Challenge by Roca

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?