Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  15è Concurs de la Carpeta UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 24-10-2017 al 15-12-2017

La UPC ha posat en marxa el 15è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2018/2019.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2017/2018 en estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador tindrà els següents premis:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2018/19.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2018/2019 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.

Entra al web, consulta les bases i participa-hi: tens temps fins al 15 de desembre de 2017.

Més informació:

15è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?