Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  15è Concurs de la Carpeta UPC
Data: Del 24-10-2017 al 15-12-2017

La UPC ha posat en marxa el 15è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2018/2019.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2017/2018 en estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador tindrà els següents premis:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2018/19.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2018/2019 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.

Entra al web, consulta les bases i participa-hi: tens temps fins al 15 de desembre de 2017.

Més informació:

15è Concurs de la Carpeta UPC