Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Dia mundial del patrimoni audiovisual a Terrassa
Estudiants de nou ingrés
Data: 27-10-2017
Hora: 09:00

El divendres 27 d'octubre se celebra el "Dia Mundial de l'Audiovisual", una jornada de contingut pedagògic en diversos espais de Terrassa. Es realitzaran accions a 8 centres educatius i socials de la ciutat amb projeccions comentades sota el títol "122 anys d'imatges en moviment".

Terrassa, com candidata a formar part de la Xarxa Creativa de la UNESCO en la secció FILM i, a dies de la resolució final, se suma a les celebracions d'aquesta Diada impulsada des de 2005 per la UNESCO.

Espais i horaris de celebració:

• Col·legi Joan XXIII (Les Arenes) de 9 a 10:30h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Santa Eulàlia (Can Jofresa) de 9:30 a 11:00h, ponent: Ricard Ribera.
  • Salesians-Terrassa (La Maurina) d'11:30 a 13:00h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Terrassa (Centre) de 13:00 a 14:30h, ponent Ricard Ribera.
  • Institut Torre del Palau (Can Boada) de 13:15 a 14:45h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Casal Cívic Can Palet 2 (Can Palet) de 18:30 a 20:00h, ponent: Ricard Ribera.
  • Centre Cívic President Macià (Sant Pere Nord) de 18:30 a 20:00h, ponent: Antoni Verdaguer.
  • Institut Viladecavalls, dilluns 30 d'octubre, de 12:30 a 14:00h., ponent: Antoni Verdaguer

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?