Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Hack&Health
Data: Del 22-11-2017 al 25-11-2017
Lloc: ESEIAAT - Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (c/ de Colom 11, 08222 Terrassa)

En el marc de les iniciatives vinculades al Parc Científic i Tecnològic, Orbital.40, l'Ajuntament de Terrassa promou la celebració de la 2a edició del Hack&Health. Un hackathon de big data especialitzat en salut, dirigit a tota persona amb iniciativa, creativa, emprenedora i que vulgui aportar solucions dirigides a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

El Hack&Health 2017 se celebrarà en dues fases diferenciades:

• Un webinar realitzat en streaming el 10 de novembre, amb l'objectiu d’analitzar els reptes actuals de les tecnologies de la informació en el camp de la salut i el benestar. També es va oferir informació sobre els aspectes tècnics del hackathon, les fonts de dades a utilitzar i les eines disponibles. Ja es van formar els equips de treball amb totes les persones inscrites. Podeu accedir a la presentació realitzada accedint aquí.
  • Dos dies de "Hands-on-code" (24 i 25 de novembre) amb workshops tècnics i debat obert. L'objectiu principal serà tenir al final del Hackathon una aplicació amb una interfície gràfica que funcioni contra un o diversos conjunts de fonts de dades en l'àmbit de la salut que l'organització posarà a la seva disposició. Hi hauran mentors de diverses disciplines per tal de guiar els participants. També se celebrarà un debat obert sobre l'open data i emprenedoria en l’àmbit de la salut, així com diversos tallers tècnics. Se celebrarà a les instal·lacions de l'ESEIAAT (UPC Campus Terrassa).

Inscripcions obertes per participar al Hack&Health fins el dia 25 de novembre. Per a inscriure-us, accedir aquí.

Més informació:

Hack&Health