Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Hack&Health
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 22-11-2017 al 25-11-2017
Lloc: ESEIAAT - Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (c/ de Colom 11, 08222 Terrassa)

En el marc de les iniciatives vinculades al Parc Científic i Tecnològic, Orbital.40, l'Ajuntament de Terrassa promou la celebració de la 2a edició del Hack&Health. Un hackathon de big data especialitzat en salut, dirigit a tota persona amb iniciativa, creativa, emprenedora i que vulgui aportar solucions dirigides a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

El Hack&Health 2017 se celebrarà en dues fases diferenciades:

• Un webinar realitzat en streaming el 10 de novembre, amb l'objectiu d’analitzar els reptes actuals de les tecnologies de la informació en el camp de la salut i el benestar. També es va oferir informació sobre els aspectes tècnics del hackathon, les fonts de dades a utilitzar i les eines disponibles. Ja es van formar els equips de treball amb totes les persones inscrites. Podeu accedir a la presentació realitzada accedint aquí.
  • Dos dies de "Hands-on-code" (24 i 25 de novembre) amb workshops tècnics i debat obert. L'objectiu principal serà tenir al final del Hackathon una aplicació amb una interfície gràfica que funcioni contra un o diversos conjunts de fonts de dades en l'àmbit de la salut que l'organització posarà a la seva disposició. Hi hauran mentors de diverses disciplines per tal de guiar els participants. També se celebrarà un debat obert sobre l'open data i emprenedoria en l’àmbit de la salut, així com diversos tallers tècnics. Se celebrarà a les instal·lacions de l'ESEIAAT (UPC Campus Terrassa).

Inscripcions obertes per participar al Hack&Health fins el dia 25 de novembre. Per a inscriure-us, accedir aquí.

Més informació:

Hack&Health

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?