Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació Plançó - Mecal i 3D Wire
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 24-01-2018 al 28-02-2018

Mecal, junt amb 3D Wire, organitzen la 3a edició del concurs de peces d’animació per a escoles catalanes. El concurs estarà obert per a tots els estudiants d’escoles i universitats catalanes, independentment del curs, estudi o edat del director.

La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, de fins a 30 minuts. L'animació ha d'ocupar almenys el 80% de la peça. Les peces han d'haver-se realitzat amb posterioritat a l'1 de Gener de 2017 i no haver participat en l'anterior edició.

La data límit per a la inscripció és el 28 de Febrer de 2018. S'haurà d'enviar un enllaç de descàrrega del curtmetratge, dues imatges promocionals i un document que acrediti estar cursant estudis en l'actualitat a mercado@mecalbcn.org.

Per participar, és necessari emplenar aquest formulari.

Tots els finalistes apareixeran a la web del festival de l’edició XX Mecal Pro, que tindrà lloc del 15 de Març a l’1 d’Abril de 2018. El divendres 23 de Març, dins del Mecal Pro 2018, es projectaran les peces dels finalistes, i el públic assistent votarà al guanyador. Posteriorment, tindrà lloc una trobada de networking entre estudiants i professionals de l’animació.

El premi pel guanyador serà el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per la pròxima edició de 3D Wire, a l’octubre de 2018.

Més informació:

Concurs d'Animació Plançó

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?