Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació Plançó - Mecal i 3D Wire
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 24-01-2018 al 28-02-2018

Mecal, junt amb 3D Wire, organitzen la 3a edició del concurs de peces d’animació per a escoles catalanes. El concurs estarà obert per a tots els estudiants d’escoles i universitats catalanes, independentment del curs, estudi o edat del director.

La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, de fins a 30 minuts. L'animació ha d'ocupar almenys el 80% de la peça. Les peces han d'haver-se realitzat amb posterioritat a l'1 de Gener de 2017 i no haver participat en l'anterior edició.

La data límit per a la inscripció és el 28 de Febrer de 2018. S'haurà d'enviar un enllaç de descàrrega del curtmetratge, dues imatges promocionals i un document que acrediti estar cursant estudis en l'actualitat a mercado@mecalbcn.org.

Per participar, és necessari emplenar aquest formulari.

Tots els finalistes apareixeran a la web del festival de l’edició XX Mecal Pro, que tindrà lloc del 15 de Març a l’1 d’Abril de 2018. El divendres 23 de Març, dins del Mecal Pro 2018, es projectaran les peces dels finalistes, i el públic assistent votarà al guanyador. Posteriorment, tindrà lloc una trobada de networking entre estudiants i professionals de l’animació.

El premi pel guanyador serà el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per la pròxima edició de 3D Wire, a l’octubre de 2018.

Més informació:

Concurs d'Animació Plançó

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades