Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

20/04/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació Plançó - Mecal i 3D Wire
Data: Del 24-01-2018 al 28-02-2018

Mecal, junt amb 3D Wire, organitzen la 3a edició del concurs de peces d’animació per a escoles catalanes. El concurs estarà obert per a tots els estudiants d’escoles i universitats catalanes, independentment del curs, estudi o edat del director.

La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, de fins a 30 minuts. L'animació ha d'ocupar almenys el 80% de la peça. Les peces han d'haver-se realitzat amb posterioritat a l'1 de Gener de 2017 i no haver participat en l'anterior edició.

La data límit per a la inscripció és el 28 de Febrer de 2018. S'haurà d'enviar un enllaç de descàrrega del curtmetratge, dues imatges promocionals i un document que acrediti estar cursant estudis en l'actualitat a mercado@mecalbcn.org.

Per participar, és necessari emplenar aquest formulari.

Tots els finalistes apareixeran a la web del festival de l’edició XX Mecal Pro, que tindrà lloc del 15 de Març a l’1 d’Abril de 2018. El divendres 23 de Març, dins del Mecal Pro 2018, es projectaran les peces dels finalistes, i el públic assistent votarà al guanyador. Posteriorment, tindrà lloc una trobada de networking entre estudiants i professionals de l’animació.

El premi pel guanyador serà el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per la pròxima edició de 3D Wire, a l’octubre de 2018.

Més informació:

Concurs d'Animació Plançó