Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Saló del Cinema i les Sèries 2018
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 02-02-2018 al 04-02-2018
Lloc: La Farga d'Hospitalet (c/ Barcelona 44, 08901 L'Hospitalet de Llobregat)

3 dies per sentir el cinema i les sèries de forma diferent, amb exposicions, xerrades, activitats, concursos i tallers. ¡Viu-los en la nova edició del Saló del Cinema i les Sèries!

La Farga de l'Hospitalet acollirà aquest proper cap de setmana el Saló del Cinema i les Sèries 2018, amb projeccions en primícia de les últimes novetats, espais interactius de les sèries de renom i l'espai expositiu per a empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema i marques de fotografia i vídeo, entre d'altres.

En el marc d'aquesta cita, Isabel Muñoz, premi nacional de Fotografia 2016, farà una conferència el proper dissabte 3 de febrer, a les 17h. Els alumnes del CITM tindran un 30% de descompte sobre el preu de l'entrada, que és de 16. Entrades per a la conferència aquí.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries 2018

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?