• Sou a
  • >>
  • Saló del Cinema i les Sèries 2018
Del 02-02-2018 al 04-02-2018
La Farga d'Hospitalet (c/ Barcelona 44, 08901 L'Hospitalet de Llobregat)

Saló del Cinema i les Sèries 2018

3 dies per sentir el cinema i les sèries de forma diferent, amb exposicions, xerrades, activitats, concursos i tallers. ¡Viu-los en la nova edició del Saló del Cinema i les Sèries!

La Farga de l'Hospitalet acollirà aquest proper cap de setmana el Saló del Cinema i les Sèries 2018, amb projeccions en primícia de les últimes novetats, espais interactius de les sèries de renom i l'espai expositiu per a empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema i marques de fotografia i vídeo, entre d'altres.

En el marc d'aquesta cita, Isabel Muñoz, premi nacional de Fotografia 2016, farà una conferència el proper dissabte 3 de febrer, a les 17h. Els alumnes del CITM tindran un 30% de descompte sobre el preu de l'entrada, que és de 16. Entrades per a la conferència aquí.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries 2018