Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Saló del Cinema i les Sèries 2018
Data: Del 02-02-2018 al 04-02-2018
Lloc: La Farga d'Hospitalet (c/ Barcelona 44, 08901 L'Hospitalet de Llobregat)

3 dies per sentir el cinema i les sèries de forma diferent, amb exposicions, xerrades, activitats, concursos i tallers. ¡Viu-los en la nova edició del Saló del Cinema i les Sèries!

La Farga de l'Hospitalet acollirà aquest proper cap de setmana el Saló del Cinema i les Sèries 2018, amb projeccions en primícia de les últimes novetats, espais interactius de les sèries de renom i l'espai expositiu per a empreses de marxandatge, productores, plataformes online, llibreries, festivals de cinema, escoles de cinema i marques de fotografia i vídeo, entre d'altres.

En el marc d'aquesta cita, Isabel Muñoz, premi nacional de Fotografia 2016, farà una conferència el proper dissabte 3 de febrer, a les 17h. Els alumnes del CITM tindran un 30% de descompte sobre el preu de l'entrada, que és de 16. Entrades per a la conferència aquí.

Més informació:

Saló del Cinema i les Sèries 2018

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?