Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Smart Fabrics Hackathon 2018
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 16-02-2018 al 18-02-2018

Entre els dies 16 i 18 de febrer, es realitzarà l'Smart Fabric Hackathon 2018, organitzada per la UPC, ESADE i IED Barcelona, amb esponsorització d'Accenture.

En l’esdeveniment, equips interdisciplinaris buscaran durant 48 hores crear noves aplicacions en el sector de la salut, l’esport o la moda. La iniciativa està organitzada per Fusion Point, un nou espai de col·laboració entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ESADE i IED Barcelona centrat en el desenvolupament d’innovadors projectes interdisciplinaris.

L’esdeveniment està obert a tots els estudiants i es confirmarà l’assistència segons el nombre de participants. Oberta la convocatòria per participar!

Més informaci i inscripcions:

Smart Fabrics Hackathon 2018

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades