Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Smart Fabrics Hackathon 2018
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 16-02-2018 al 18-02-2018

Entre els dies 16 i 18 de febrer, es realitzarà l'Smart Fabric Hackathon 2018, organitzada per la UPC, ESADE i IED Barcelona, amb esponsorització d'Accenture.

En l’esdeveniment, equips interdisciplinaris buscaran durant 48 hores crear noves aplicacions en el sector de la salut, l’esport o la moda. La iniciativa està organitzada per Fusion Point, un nou espai de col·laboració entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ESADE i IED Barcelona centrat en el desenvolupament d’innovadors projectes interdisciplinaris.

L’esdeveniment està obert a tots els estudiants i es confirmarà l’assistència segons el nombre de participants. Oberta la convocatòria per participar!

Més informaci i inscripcions:

Smart Fabrics Hackathon 2018

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?