Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Cinefòrum per a la Igualtat
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 19-02-2018 al 12-11-2018

El Cinefòrum per a la Igualtat, organitzat per a l’ Ajuntament de Terrassa, arriba a la seva 14a edició i ens proposa, un any més, un conjunt de pel·lícules de ficció i documentals fetes per i per a dones, que plantegen arguments, personatges i qüestions relacionades amb la diversitat social i els diferents models de masculinitat i feminitat.

El servei d'Universitats col·labora en la sessió de dilluns 9 d'abril amb la projecció de Figuras Ocultas, basada en fets reals sobre la història inèdita de tres brillants científiques. El debat posterior serà dinamitzat per Núria Salán, presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

El cinema esdevé així una eina per donar visibilitat a les situacions de desigualtat i violència que avui dia encara persisteixen al món i ens porta a pensar i dialogar sobre la recerca de valors i formes de societat més igualitàries, més lliures i més respectuoses.

Més informació:

Cinefòrum per a la Igualtat a Terrassa

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?