• Sou a
  • >>
  • Festival YoMo: The Youth Mobile Festival
Del 27-02-2018 al 02-03-2018
La Farga d'Hospitalet (c/ Barcelona 44, 08901 L'Hospitalet de Llobregat)

Festival YoMo: The Youth Mobile Festival

En el marc del Mobile World Congress, l’exposició de referència en matèria de telefonia mòbil, del 27 de febrer al 2 de març es realitzarà una nova edició del Festival YoMo: The Youth Mobile Festival. Hi trobarem activitats pràctiques i interactives, tallers per aprofundir en noves tecnologies o interessants espectacles de teatre, entre les seves propostes. Una àmplia gamma de continguts en totes les àrees relacionades amb STEAM - la ciència, la tecnologia, l'enginyeria, l'art (i el disseny) i les matemàtiques.

A l’estand de la UPC i durant els dies del Festival, els assistents podran participar en diferents propostes experimentals organitzades per diferents escoles i facultats. De la mà del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) els alumnes s’endinsaran en un món de realitat virtual amb el videojoc Danger Room. Per guanyar, els jugadors hauran d’obtenir boles de coneixement mentre esquiven obstacles.

Més informació:

YoMo: