Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  La nova carpeta de la UPC. Votes?
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 05-03-2018 al 23-03-2018

És l'hora de votar la carpeta de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per al curs 2018/2019. Del 5 al 23 de març podràs triar quin dels 5 dissenys de carpeta finalistes t'agrada més.

El guanyador tindrà els següents premis:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2018/19.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2018/19 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.

Més informació:

La nova carpeta de la UPC. Votes?

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?