Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis WONNOW
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 04-05-2018 al 30-06-2018

CaixaBank i Microsoft impulsen els Premis WONNOW per premiar l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques.

Aquests guardons s'adrecen a alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles.

S'entregaran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d’altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.

El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny.

Més informació:

www.WonnowAwards.com

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades