Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis WONNOW
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 04-05-2018 al 30-06-2018

CaixaBank i Microsoft impulsen els Premis WONNOW per premiar l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques.

Aquests guardons s'adrecen a alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles.

S'entregaran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d’altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.

El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny.

Més informació:

www.WonnowAwards.com

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?