Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Jornada Three Headed Monkey Awards (3HMA)
Estudiants de nou ingrés
Data: 25-05-2018
Lloc: Auditori Edifici Vèrtex UPC (Plaça d'Eusebi Güell 6, Barcelona)

El proper divendres 25 de maig, des de les 16h fins a les 20:30h, es realitzarà a l'Auditori de l'Edifici Vertex de la UPC (Plaça d'Eusebi Güell 6, Barcelona) una jornada especial amb motiu del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA).

Aquest serà el programa d’activitats durant la tarda:

ZONA D’EXPOSICIÓ DELS PROJECTES FINALISTES I NETWORKING AMB ELS SEUS CREADORS

Hall de l'Auditori Vèrtex

• 16:00h - 18:30h (ininterromput): Els equips finalistes exposen els seus projectes al públic. Podràs jugar als jocs i intercanviar impressions amb els seus creadors.

CONFERÈNCIA AMB EL CHARACTER ARTIST DEL VIDEOJOC BATMAN: ARKHAM KNIGHT

Auditori Vèrtex

• 18:30h - 19:15h: Conferència: "L'art de Batman: Arkham Knight - Un viatge cap a allò desconegut"

En aquesta conferència, Pablo Hoyos, senior character artist a Rocksteady Studios  (Londres), ens aproparà al treball realitzat per les múltiples disciplines artístiques que van col·laborar en el desenvolupament del videojoc Batman: Arkham Knight. Posarà especial atenció a l'impacte que l'ambició d'elevar al màxim el nivell de qualitat va tenir en el resultat final d'aquesta producció.

El ponent

Pablo Hoyos Isusquiza començar la seva carrera professional l'any 2004, a l'empresa madrilenya Arvirago Technologies, on ràpidament es va especialitzar en la creació de personatges. Dos anys més tard va donar el salt a l'estranger i va emigrar a Gran Bretanya per treballar a l'empresa Kuju Entertainment. Ha passat els últims 10 anys a Rocksteady Studios, creant personatges per a la guardonada saga Batman: Arkham.

VIDEOJOC DE REALITAT VIRTUAL ALIENS ATTACK

Hall de l'Auditori Vèrtex

• 16:00h - 18:30h (ininterromput): Videojoc de realitat virtual Aliens Attack. Et traslladaràs a una arena virtual per participar en un vibrant torneig mundial de 2 minuts. Hauràs de protegir els “pilars del coneixement” de l’atac dels invasors alienígenes i aconseguir la major puntuació.

GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS

Auditori Vèrtex

• 19:30h - 20:30h: Gala de lliurament de premis per a les quatre categories de videojocs:
    1. Premi Menció del Públic
    2. Premi Millor Videojoc UPC
    3. Premi Millor Videojoc Mobile
    4. Premi Millor Videojoc

Actuació musical i moltes més sorpreses.

Durant tota la tarda, hi haurà servei de bar al jardí exterior de l'Auditori.

Us esperem!

---

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR". Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?