Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Campus d'Estiu TU - Terrassa Universitària
Data: Del 19-06-2018 al 11-07-2018

El campus d’estiu TU. està impulsat pel Consell Universitari de Terrassa a través del servei d’Universitats de l’Ajuntament de Terrassa i el composen tots els centres universitaris de la ciutat. El seu objectiu és apropar el coneixement generat al centres universitaris del Campus a diferents sectors i fomentar els vincles entre el món universitari, la innovació, les noves tecnologies i la ciutadania, a través de la transferència de coneixement.

El CITM hi participarà activament amb aquesta iniciativa. A més a més, també presenta dos tallers d’estiu gratuïts: el taller d’inici a la postproducció i el d’introducció al món dels videojocs, que es realitzaran durant el mes de juliol.

En el marc d’aquest cita, es realitzaran un seguit d’activitats, entre les quals destaquen:

• Exhibició de Projectes d'Estudiants del Campus. Serà el dia 26 de juny, a les 19h, a la Plaça Vella de Terrassa. Com l’any passat, els estudiants del campus aproparan els seus coneixements al públic. I amb la moto elèctrica de l’equip de Moto Spirit – UPC es farà un itinerari d’exhibició acompanyada de motos clàssiques.
  • Conferència: Dones i Tecnologia. Serà el dia 19 de juny, a les 18.30h, al mNACTEC. La Dra. Núria Salán descobrirà el paper de les científiques oblidades. Cal inscripció prèvia al correu electrònic terrassauniversitat@terrassa.cat.
  • Descobreix el Campus TU: visita guiada al Campus de Terrassa. Serà el dia 11 de juliol, a les 18h. Es farà un recorregut guiat que permetrà conèixer els diferents centres universitaris, centres de recerca i serveis del campus universitari de Terrassa. Cal inscripció prèvia al correu electrònic terrassauniversitat@terrassa.cat

Més informació:

Campus d’Estiu TU

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?