Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

20/04/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Campus d'Estiu TU - Terrassa Universitària
Data: Del 19-06-2018 al 11-07-2018

El campus d’estiu TU. està impulsat pel Consell Universitari de Terrassa a través del servei d’Universitats de l’Ajuntament de Terrassa i el composen tots els centres universitaris de la ciutat. El seu objectiu és apropar el coneixement generat al centres universitaris del Campus a diferents sectors i fomentar els vincles entre el món universitari, la innovació, les noves tecnologies i la ciutadania, a través de la transferència de coneixement.

El CITM hi participarà activament amb aquesta iniciativa. A més a més, també presenta dos tallers d’estiu gratuïts: el taller d’inici a la postproducció i el d’introducció al món dels videojocs, que es realitzaran durant el mes de juliol.

En el marc d’aquest cita, es realitzaran un seguit d’activitats, entre les quals destaquen:

• Exhibició de Projectes d'Estudiants del Campus. Serà el dia 26 de juny, a les 19h, a la Plaça Vella de Terrassa. Com l’any passat, els estudiants del campus aproparan els seus coneixements al públic. I amb la moto elèctrica de l’equip de Moto Spirit – UPC es farà un itinerari d’exhibició acompanyada de motos clàssiques.
  • Conferència: Dones i Tecnologia. Serà el dia 19 de juny, a les 18.30h, al mNACTEC. La Dra. Núria Salán descobrirà el paper de les científiques oblidades. Cal inscripció prèvia al correu electrònic terrassauniversitat@terrassa.cat.
  • Descobreix el Campus TU: visita guiada al Campus de Terrassa. Serà el dia 11 de juliol, a les 18h. Es farà un recorregut guiat que permetrà conèixer els diferents centres universitaris, centres de recerca i serveis del campus universitari de Terrassa. Cal inscripció prèvia al correu electrònic terrassauniversitat@terrassa.cat

Més informació:

Campus d’Estiu TU