Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Beques de Recerca de l'Ajuntament de Terrassa
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 28-09-2018 al 17-10-2018

El Servei d'Universitats convoca anualment les beques de recerca per a estudiants dels centres universitaris amb seu a Terrassa amb l'objectiu de potenciar la recerca al Campus Universitari de Terrassa i contribuir a la potencialitat del nostre territori en aquest camp.

Poden optar a aquestes beques totes les persones físiques i agrupacions de persones físiques sense personalitat jurídica que, a títol individual o col·lectiu, presentin projectes relatius a treballs de recerca sobre la ciència, la tecnologia o l'humanisme social.

Els treballs han de ser supervisats per un tutor o tutora que avali la proposta, han de ser originals i es valoraran aspectes com la innovació, el rigor i la creativitat, el treball multidisciplinari i la incorporació de la perspectiva de gènere.

Podràs sol·licitar l’ajut fins dimecres 17 d’octubre.

Més informació:

Beques de Recerca de l’Ajuntament de Terrassa

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?