Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Conferència: "El Meu Projecte entre un Milió"
Data: 05-10-2018
Horari: 18:15 a 20:00
Lloc: CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona)

El proper divendres 5 d'octubre, a les 18:15h, tindrà lloc al CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona) l'Open Talent: "El Meu Projecte entre un Milió", a càrrec d'Enric Cabestany, General Manager per a Europa a I Got Games - IGG.

La gran varietat i incessable aparició de noves plataformes per al desenvolupament i venda de videojocs han creat un ecosistema gegantí on et trobes a milers de competidors amb les mateixes característiques que tu. Tenim jocs per a PC, consoles, mòbils, tablets, realitat virtual, smart watch o TV i cada vegada resulta més difícil donar-se a conèixer en aquesta jungla de la indústria de l'entreteniment. En aquesta xerrada coneixerem estratègies per aconseguir visibilitat, descàrregues i monetització un cop finalitzat el desenvolupament complet d'un videojoc. Analitzarem com crear estratègies de màrqueting, ASO i adquisició d'usuaris, entre altres tècniques, i així aconseguir que el teu joc destaqui sobre la resta.

IGG és un dels grans desenvolupadors de jocs a tot el món. La seva activitat se centra principalment en la investigació i el desenvolupament de videojocs i software, amb especial èmfasi en el desenvolupament de jocs per a mòbils. Entre els seus títols més populars trobem jocs com Lords Mobile, Castle Clash, Clash of Lords, DeckHeroes, Gods War Online, Galaxy Online, entre d'altres. IGG també ha desenvolupat múltiples plataformes de streaming com Wegamers i Pocketlive.

El ponent

Enric Cabestany és General Manager Europe a IGG. Emprenedor i entusiasta de l'àmbit mobile, és també inversor d'startups i assessor en noves empreses tecnològiques. Enric ha viscut a diferents països d'Amèrica durant els darrers 8 anys, on va treballar en diferents àrees de desenvolupament de negoci i mobile business, especialitzant-se en gestió de canals i socis, generació de clients i reclutament. Va tornar de San Francisco l'any passat, després de viure-hi durant els últims 4 anys.

Presentació de projectes dels màsters en Videojocs i Animació de la UPC

Després de la conferència es presentaran els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa (curs 2017-2018).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, cal confirmar assistència a través d'aquest formulari "HI VULL ASSISTIR".