Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs de Vídeos sobre Accessibilitat i Mobilitat Sosten...
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 22-10-2018 al 18-11-2018

Amb l'objectiu de promoure la mobilitat sostenible i l'accessibilitat es convoca un concurs de vídeos adreçat a tota la comunitat de la UPC.

Qui pot participar?:

Tots els membres de la comunitat universitària que puguin acreditar la seva vinculació amb la Universitat (estudiants, PAS i PDI). Es pot participar de manera individual o com a part d'un equip. Cada persona o equip pot presentar un màxim de tres vídeos.

Temàtica del concurs de vídeos:

La temàtica del vídeo és l'accessibilitat i la mobilitat en el teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible . Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, canvi d’hàbits, accions per afavorir l’accessibilitat i la inclusió, la igualtat de gènere en la mobilitat, etc.
L'idioma dels comentaris del vídeo ha de ser el castellà o l'anglès. També s'accepten vídeos en qualsevol dels idiomes cooficials (Català, Euskera o Gallec) que hauran d'anar subtitulats en castellà o anglès.

Termini:

La data màxima de lliurament dels vídeos és el diumenge 18 de novembre a les 23.59h.

Més informació:

Concurs de Vídeos sobre Accessibilitat i Mobilitat Sostenible

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?