Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premi Catalunya Ecodisseny 2019
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 03-12-2018 al 28-02-2019

Enguany se celebra la tercera edició d’aquest Premi, que reconeix els productes i serveis que incorporin tàctiques per millorar el seu comportament ambiental al llarg del seu cicle de vida, i contribueixin a l’economia circular.

En aquesta edició, el Premi torna a tenir una categoria específica per a estudiants: la categoria Disseny Jove la qual està adreçada a estudiants o titulats novells que estiguin cursant o hagin acabat estudis de Batxillerat, Cicles Formatius o Universitaris a centres de Catalunya (entenent per titulats novells aquells que hagin finalitzat els estudis amb una data no anterior a l’1 d’octubre de 2016). Es poden presentar productes en el mercat, en desenvolupament o estratègies d’ús o foment de productes, sempre i quan hagin tingut en consideració criteris d’ecodisseny. És un premi dotat econòmicament amb 3.000 € per al guanyador d’aquesta categoria i altres beneficis per a guanyadors i participants (presencia a l’exposició itinerant, al catàleg...).

El període d’inscripció és del 15 de gener fins el 28 de febrer 2019.

Més informació:

Premi Catalunya Ecodisseny 2019

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?