Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  16è Concurs de la Carpeta UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 10-12-2018 al 11-01-2019

La UPC ha posat en marxa el 16è Concurs per escollir la carpeta que es lliurarà als estudiants durant el curs 2019/2020.

Poden participar els matriculats i matriculades a la UPC el curs 2018/2019 en estudis de grau, 1r i 2n cicles, màsters o doctorats en centres propis i centres adscrits que no tenen carpeta pròpia i utilitzen la carpeta UPC, entre els quals es troben els estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

El guanyador tindrà els següents premis:

• La reproducció del seu disseny en les carpetes que imprimirà la UPC i donarà a l'estudiantat el curs 2019/20.
  • Una tauleta.
  • Ajut de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l'any acadèmic 2019/2020 en estudis oficials a centres propis de la UPC, per un valor màxim de 2.000€.

Entra al web, consulta les bases i participa-hi: tens temps fins al 11 de gener de 2019.

Més informació:

16è Concurs de la Carpeta UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?