Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Coaching de Projectes: Crowdfunding i Pitching de Curtmet...
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 04-04-2019 al 05-04-2019

Obrim convocatòria per a dues sessions d'assessorament de projectes, que formaran part de les activitats paral·leles de la 21ena edició de Mecal Pro:

• Coaching de Crowdfunding de Verkami. Assessorament de Jonás Sala, cofundador de Verkami, sobre com realitzar una campanya de crowdfunding d'èxit. Cada entrevista serà de 20-30 min.

Per participar-hi, s'ha d'enviar una descripció del projecte artístic i la biografia de l'autor/a, d'una pàgina d'extensió, a mercado@mecalbcn.org amb l'assumpte Coaching Verkami. Es seleccionaran 8 projectes i 3 seran escollits per rebre suport a través del canal Mecal de Verkami.

La sessió serà dijous 4 d’abril, de 10 a 14h, a l'Auditori del Movistar Centre.

• Coaching de Pitching de Curtmetratges. Jornada d'assessorament on una productora, una compradora, un distribuïdor i una advocada, aconsellaran als participants sobre com millorar la presentació dels seus projectes en termes de finançament, distribució i aspectes legals.

Per participar en aquesta activitat s'ha d'enviar una descripció del projecte artístic i la biografia de l'autor/a, d'una pàgina d'extensió, a mercado@mecalbcn.org amb l'assumpte Coaching de Pitching de Curtmetratges.

La sessió serà divendres 5 d’Abril, de 10 a 14h, a l'Auditori del Movistar Centre.

El termini per inscriure's a les activitats serà fins al dijous 7 de març.

És possible participar en ambdues activitats.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?