Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Premis WONNOW 2019
Data: Del 28-05-2019 al 16-06-2019

CaixaBank i Microsoft impulsen la segona edició dels Premis WONNOW per reconèixer l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques.

Aquests guardons s'adrecen a alumnes matriculades en carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles.

S'entregaran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d’altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.

El termini per presentar les candidatures està obert fins al 16 de juny.

Més informació:

Premis WONNOW 2019