Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Participa al Prime the Animation!
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 05-06-2019 al 20-07-2019

Del 3 al 6 d'octubre del 2019, a València.

El festival Prime the Animation (PTA) està dedicat a l'animació dels nous talents: estudiants i primers curtmetratges professionals. La competició de curtmetratges atorga tres premis: premi del jurat, premi del públic i premi al millor curtmetratge experimental.

Inscriu el teu curtmetratge a la competició abans de la data límit: 20 de juliol de 2019.

A més, el programa de PTA inclou passis de projecció especials, exposicions, conferències i xerrades de directors/es, llargmetratges, presentacions de portafolis i projectes i molt més!

Més informació:

Prime the Animation 7! New Talent International Festival

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?